Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 20:26:08 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02657 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Järvakandi alev, Mäe tn 2 
(Teenindushoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Detailplaneeringu on kooskõlastanud 
Transpordiamet 03.03.2023 kirjaga nr 7.2-2/23/4326-2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26915499>  (menetlus nr: 
419910), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister